View Single Post
Sitat av Door145 Vis innlegg
Hei! Jeg er på et litt rart stadie i livet, midt oppi å finne ut hva faen jeg skal gjør dette livet til, mens jeg skriver dette tenker jeg at lsd ville gjort godt. Desverre er jeg midt oppi en mild depresjon, med noe suicidale tanker, ikke noe alvorlig men det kommer fra tid til annen. Jeg har erfaring med psykedelisk sopp, men lsd har jeg latt være å prøve, men den siste tiden har jeg blitt mer interessert og føler meg klarere. Tar jeg lsd vil det være med 1 av mine beste venner, med en veldig nær venn klar til å komme på besøk om det skulle vært behov. Vi bruker psykedelika for å bedre oss selv og utforske bevisstheten vår, så sånn sett mener jeg vi er flinke, men Er det noen som har erfaring med å ta lsd i en sånn periode? Burde jeg vente og la det løse seg selv før jeg utgir meg på noe?
Vis hele sitatet...
Tror dette kan slå begge veger, det gikk fint for min del i en sånn situasjon, men skal sies at jeg ikke bryr så utrolig mye. Jeg skal liksom bare leve i livet så kommer sikkert helt ann på hvordan din mindsett er til situasjonen, skal også sies at jeg hadde det veldig bra akkurat den dagen, og følte meg klar..
anbefaler og ikke blande meg cannabis i så fall, da cannabis for min del i hvertfall, har en tendens til og bringe fram litt kjipe tanker ovenfor en kjip situasjon (overtenke ting litt)

Mange ganger blir sånne "menneskelige" problemer sånn som fks. hva det skal det bli av deg i livet, veldig latterlige bare og bagateller under psykedeliske stoffer. kanskje man får opp øya for at det som virkelig betyr noe er at du har mat/vann og ikke fryser i hjel XD
men dette trenger jo ikke stemme for deg ikke sant...
Pass på sett og setting i hverfall