Tråd: AstraZeneca
View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Alge Vis innlegg
Er dette dokumentert skikkelig allerede altså? At vaksinens bivirkninger er mindre hyppige og mindre alvorlige enn selve viruset? Hvor kan jeg lese meg opp på dette i såfall?
Vis hele sitatet...
Når vaksiner vert rulla ut ser ein etter bivirkninger. Du ser korleis eit par tilfeller av blodpropp vart handtert: med krigstyper og stopp i vaksineringa.

Det er omlag 11 millioner som har fått AZ-vaksina. Om det var var vanleg bivirkning hadde vi sett det lenge før. Så langt er det vel 3 dødsfall som er i kategorien mistenkjeleg.

Covid-19 har dødelegheit på ein plass rundt 1-3% av kjente tilfeller. 3% av 11 millioner er 330000 - eller hundre tusen gongar så mange dødsfall som det vi no lukter på frå vaksina.

Så at vaksina er tryggare enn sjukdomen veit vi strengt tatt ut frå omfanget av vaksineringa og erfaringa med sjukdomen.

Hadde vaksina hatt alvorlege bivirkninger i 1-2% av tilfella ville det garantert vorte avdekka i fase 2 eller 3-utprøvinga av vaksina, og ein hadde gjort kost-nytte-vurdering før eventuell godkjenning av vaksina.
Sitat av Alge Vis innlegg
Nå har jeg så og si nada peiling på vaksiner, men det kan ikke tenkes at det er en sammenheng mellom at både vaksinen og viruset kan gi deg blodpropp? Kanskje litt på lik linje med sånn svineinfluensaen og vaksinen mot den begge hadde egenskapene til å gi folk narkolepsi?
Vis hele sitatet...
Jo, det er absolutt tenkjeleg at det er ein samanheng. Men heilt ærleg så er talet så lite at eg ikkje ser på det som grunn til å stanse vaksinering.

Hugs at P-piller gir blodpropp til ein plass rundt 0.3-1% av alle kvinner som bruker det over 10 år...

Hadde eg fått tilbud om AZ-vaksina hadde eg tatt den på flekken. Det er mange mange mange andre ting i dagleglivet som er større risiko enn en til en million. Du kan t.d. lese artikkelen om micromort. Dykking ligg i området 5-10 micromort, altså 10-gangen av vaksina.
Sist endret av vidarlo; 14. mars 2021 kl. 08:07.