View Single Post
Sitat av Dartrix Vis innlegg
Fortsatt ingen ekspert, men er rimelig trygg på identifisering nå. Har bare vært fullt kjør i hele dag, så har ikke hatt så mye tid til å identifisere. Du har gjort en god jobb og jeg er enig i dine vurderinger. Ga deg noen KP ��
Vis hele sitatet...
Takk skal du ha. Ser den, har nå et liv på siden jeg også. Gjør så godt jeg kan her for at folk kan anskaffe seg kjennskap til å identifisere og gjenkjenne selv. Hadde nå vært greit å hatt folk her som kan komme med andre meninger også, om jeg ikke får med meg alt. Så ikke det hele står på meg. Interessant er det jo, så frem til nå har dette bare vært fryd og gammen.

Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Ingenting å beklage for, vi er glade for den hjelpa vi får, om vi så må vente noen dager er ikke det noe krise for MEG iallfall.
Takk for din tid
Vis hele sitatet...
Takk skal du ha. Bare kjekt å kunne være til hjelp å bidra til et tryggere miljø rundt dette. Setter pris på at du (og alle dere andre) kommer her og ønsker assistanse med å identifisere og holde dere selv og andre trygge. Kjipt hadde det jo vært om noen som ikke har peiling i det hele tatt velger å innta noe som eventuelt kan være helseskadelig eller livstruende på grunn av manglende informasjon. Ønsker ingen her å bli en del av den årlige soppforgiftningsstatestikken. Takk for forståelsen, og den kjekke meldingen
Sist endret av Hamacho; 24. september 2020 kl. 22:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.