View Single Post
Stay strong, mister!

Nå i april er det 5 år siden jeg satt det siste skuddet. (etter samtlige sprekker) Etter 9 års bruk. 5 av de med nåla.
De 5 siste åra har vært harde, men jeg har lært jævlig mye om meg selv og det psykiske begynner og falle ganske greit på plass nå.
Jeg gjorde hele jobben med å slutte og alt selv, for jeg vil ikke ha noe med systemet å gjøre, overhode.
Opplever at de bare gjør alt vondt værre. Systemet / Staten er jo mye av grunnen til at jeg faktisk ruset meg så mye.
Det var ikke bare peppern jeg slutta med, men også cola, knips, benzo++ lista er lang.
Jeg flytta hjem i kjellern til mutter og fatter og isolerte meg for omverdnen der, kutta all kontakt med miljøet og skrudde av mobilen.
Røyka hasj for å dempe de værste abstinensene og det fungerte veldig greit.
Begynnte å meditere endel, noe som etterhvert ga meg roen tilbake i kroppen og huet.
Så det var det som skulle til for å slutte for meg.

Det eneste som gjennstår i livet mitt nå er at jeg får meg en jobb, noe jeg begynner å føle meg klar for.
Har leilighet, samboer, hund, gode venner og familie, så livet i dag er faktisk ganske ålreit å leve.
så jeg håper du klarer å komme deg ut av det og komme deg på rett kjøl. unner deg det!

Så prøv og ha en positiv innstilling, så vil du nok komme deg ut av det! Det hadde iallefall mye å si for meg.
jeg prøvde å se hvilke muligheter jeg kunne få nå, som jeg ikke kunne få da jeg var på kjøret osv.
Og et annet tips jeg kan gi er at man ikke bør se seg så mye tilbake, hold heller fokuset fremover. og fokuser på nåtiden og hva du kan gjøre for a du skal få det bedre i livet ditt.
Det hadde også mye å si for meg.

Lykke til videre! Alt ordner seg for snille gutter.

Hilsen en pensjonert pepperstuker.