View Single Post
Det du gjør er å laste ned AceStream (http://acestream.org/). Når det er lastet ned og installert går du til reddit.com/r/soccerstreams hvor jeg i hvert fall finner absolutt alle kamper jeg kan tenke meg å se. Deretter klikker man seg inn på tråden og blar i kommentarfeltet, jeg kan anbefale å bruke lenker fra reddit-brukere som er verifiserte streamere. Lenken ser omtrent slik ut "acestream://jjf7sbfbskaoc8". Denne kopierer du og åpner AcePlayer (det selve programmet heter på pcen din), trykker ctrl + t og ctrl + v og voila, så har du som oftest en lag-fri, høykvalitets stream med engelske kommentatorer. Det finnes flere ulike sub-reddits hvor man kan finne andre streams, som f.eks /r/MMAstreams osv.
Det som også kan være verdt å nevne er at enkelte av disse redditorene som er verifiserte streamere på /r/soccerstreams har egne nettsider hvor man kan betale et beløp, ofte rundt 10 dollar i mnd, også lage seg en bruker og se så mye man vil av hvilken som helst sport. Dessverre kommer jeg ikke på en slik side i farten.

EDIT: Kampene blir lagt ut på /r/soccerstreams en time før kampstart, så ikke fortvil om du ikke finner kampen du vil se.
Sist endret av pulpjohnny; 27. januar 2017 kl. 18:01.