View Single Post
Sitat av slashdot Vis innlegg
Litt av problemet med den haldninga er at det står rimeleg mykje grums i bibelen og om du vil lese. Og det suverene fleirtalet av religiøse, anten dei er muslimer, kristne eller jødar oppfører seg heilt utmerka. Det er ein liten minoritet som er ekstreme, og eg trur ikkje beste måten å bekjempe dei på er å annonsere at religionen deira er uønska - for då risikerer du å framandgjere alle dei som er langt meir moderate.

Vi kan ikkje tolerere ekstremisme. Punktum. Det handler ikkje om kva form for ekstremisme, men esktremisme generelt - anten det er kristne som bomber abortklinikker, eller muslimer som skyt karrikaturteiknarar.
Vis hele sitatet...
Jeg er helt enig i det du sier. Mye grums spesielt i det gamle testamentet, snakket spesifikt om islam siden det er det som virkelig er "trusselen" i dagens samfunn.

Det jeg ikke skjønner er at det er så mye "pick n chose" blant religiøse. Man velger det man liker og driter i det man ikke liker. f eks det gamle testamentet blant kristne. Hva er vitsen med å være religiøs i den forstand at man er "kristen" da, hvis du ikke skal tro på alt?

Er enig i at vi ikke kan tolerere ekstremisme på noen som helst måte.