View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det at du kommer med 7-8 kilder på den ene og samme saken om hva hasj kan være før det blir tukla med som jeg heller aldri har motsagt gir deg null og niks ekstra tyngde, så angående kilde får du ta deg en bolle. I stede for å høre og motargumentere saklig, bygges det stråmann for full maskin om og om igjen.

Jeg har heller ikke påstått at du sier at noe heter cannabishasj, dette er bare for å understreke begrepet cannabisplante for å prøve å få deg til å forstå at din opprinnelige påstand som du tydeligvis fortsatt står inne for om at hasj er cannabis ikke stemmer. Hasj er raffinert produkt med deler av plantemateriale, mens cannabis er en plante i rå form.

Argumenter og kilder er ikke den samme tingen. Det er bare så mange begreper du ikke skjønner. Har ikke sagt du skal diskutere med Trollanon på hans tråd, jeg prøver bare å forklare deg at det du får mellom fingrene ikke nødvendigvis er kun høykvalitets raffinert cannabis, som igjen er grunnen til at jeg foretrekker grønt. Du argumenterer mot ALT annet jeg sier og kverrulerer på absolutt alle begreper uten å ha noe særlig forståelse for grunnleggende begreper som hasj og cannabis.

Jeg har forklart hvorfor jeg foretrekker grønt fremfor brunt. Det er hva tråden handler om. At du ignorerer posten til Trollanon og YT videoen totalt, fortsetter å banke ivei om hvor mye THC hasj inneholder er ikke et motargument.
Sikker på at det ikke er du som troller da?