View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hasj er fortsatt ikke rein cannabis som sagt, må jeg virkelig poste et bilde av en cannabisplanten for at du skal skal ha kilder nok til å forstå det? Det inneholder kanskje det samme som deler av cannabisplanten, men det ER ikke en cannabisplanten slik du har påstått flere ganger nå. Det er ikke noe som heter cannabishasjen.
Vis hele sitatet...
Kom med en kilde som backer deg da, som sier at trikomer og hasj ikke er rent og at buds er det reneste cannabisproduktet som finnes.
Du kan nekte så mye du vil du, men å bevise det du sier... Det klarer du jo ikke.

Ett bilde av cannabisplanten? Hva skal det være godt for da?
Ett bilde av planten har 0 fakta.
Det sier heller ingenting om renhet til hverken plante eller innhold.

Eeh, cannabishasjen? Hva slags sure sokker har du røyket nå?
Har da aldri nevnt ordet cannabishasj noe sted...
Nok engang finner du på ting og påstår jeg har sagt ting jeg ikke har sagt..
Det stinker rett og slett troll av deg, men sikkert derfor du gjemmer deg bak anonym også.

Du vet hasj er laget av cannabis sant? Uansett om det er hasj eller weed så er det fortsatt cannabisplanten det er snakk om, det er fortsatt cannabisplanten som blir brukt, du vet det sant?
Eller trenger du kanskje kilder på det også slik at du kan nekte for at det er sant?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Og det virker ikke som du forstår argumentene mine da du kun fortsetter å male på hva hasj kan være/skal være kontra hva det ofte er.
Vis hele sitatet...
Dine argumenter? Du mener nekt, nekt og nekt på alt av fakta og kilder som blir gitt for å så ikke klare å komme med en eneste kilde selv?
Ikke særlig mye til argumenter det der kompis
Faktisk, så viser det lite til ingen fungerende diskusjons-evne i det hele tatt.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Motbeviset blei vel postet mens du satt i fyr og flammer og fant lenker til konsentrasjonen av THC av nylig presset hasj rett fra bonden. Uten å svare noe på posten til Trollanon eller lignende. Det viser at du ikke forstår hva jeg forsøker å fortelle deg.
Vis hele sitatet...
Hahahahaha!
Fyr og flammer faktisk, det var nå du som ba meg finne kilder.
Når jeg gjør det så er jeg plutselig i "fyr og flammer" bare fordi du er uenig? Dette er bare latterlig av en som ikke klarer å komme med en eneste kilde selv.

Driter da fullstendig i tråden til Trollanon fra 2017.
Det er ikke han jeg diskuterer med, det er ikke han som kommer med påstander uten kilder, det er heller ikke han som nekter for at fakta og kilder stemmer bare fordi han ikke er enig med hva han leser.
Det er du som gjør disse tingene, så hvorfor skal jeg da svare til posten hans som ikke har noe med dette å gjøre?
Kan jo like gjerne spørre deg hvorfor du ikke har svart på noen av postene som dreier seg om cannabis her inne i det hele tatt, det gir faktisk like mye mening.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bare røyk hasj alt du hæler, det er ikke mitt problem, men her er grunnen til at jeg ikke gidder å kjøpe svarte klumper i tro på at det er noe bedre eller reinere.
Vis hele sitatet...
Gjerne det, har ingen problemer med å røyke hasj jeg
Faktisk, det er bare ett stort pluss for alle hasjrøykere at du ikke røyker, det betyr nemlig mer til oss
Sist endret av Flaffersen; 22. juni 2020 kl. 01:42.