View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det jeg prøvde å si var at hasj ikke er ren cannabis, slik det ser ut til at du hevder med ordbruken din i første post. Weed er faktisk ren cannabis og hasj er behandlet. Så å påstå at hasj er en form for ren cannabis syntes jeg virker rart da denne påstanden bunner ut i antall THC krystaller du får for pengene.

Hva som blandes inn av shady bakmenn er vel ikke en annen sak? Med mindre du lager det selv eller får det rett fra produsenten vil jo dette senke kvaliteten og føre til at folk velger grønt fremfor brunt om de bryr seg(eller hadde visst det). Er forskjell på litt rester etter dårlig flushing og hensynsløs bøffing for å øke profitt.

Hadde hasj og grønt kosta akkurat det samme(som det mistenkelig nok gjør mange ganger) og man i tillegg visste hva man fikk servert på et illegalt marked med 100% sikkerhet hadde jeg kanskje valgt hasj fordi det var veldig økonomisk og godt.

Is hash stronger than weed? Yes, or at least it should be if it’s pure and of high quality as hash is made out of the trichomes of the cannabis plant, which is where you can find the highest concentration THC. This high concentration of THC in the plants’ trichome glands allows for a higher THC/ plant material ratio.
Vis hele sitatet...
Merk deg at det står "yes, or at least it SHOULD be". I motsetning til hva du hevder her. Dette er fra en av dine kilder, jeg har aldri benektet at hasj skulle vært sterkere og mere potent. Men du mangler fortsatt kilder på at det du får i hånda, som selgeren kaller for "hasj" nesten alltid inneholder over 40% THC slik du påstår.

Ta Trollanon som et eksempel. Høres 0.7g hasj av en klump med 3.3 g ut som en god deal for deg, eller et økonomisk tap kontra å velge buds?
Er dette cannabis i sin reneste form?

Nei fy faen da holder jeg meg til grønt, så får jeg heller inhalere noen pesticider i blandt.