View Single Post
Sitat av Nichotin Vis innlegg
Jeg vil si at GHB-rusen kan være som perfekt godfyll, man blir glad, energisk og oppstemt. Og det hele uten at man blir sliten og eventuelt bakfull etterpå, selv pleide jeg tvert i mot å våkne tidlig dagen derpå og være ekstra kvikk hele dagen.

Det skal nevnes at problemene med dosering stort sett oppstår på grunn av skitne gateblandinger. Da jeg drev med GHB for mange år siden hadde jeg bestilt det i pulverform på nett, og da var det enkelt og greit å dosere det opp etter vekt i kapsler.
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner at det kan virke veldig fristende på en måte. Men, du har jo aldri noen garanti for riktig dosering når kjøper fra andre, selv på nettet? Med mindre en har utstyr til å sjekke renheten(regner med at dette går ann?) eller ved at man produserer det selv. Jeg antar at produksjon krever en del, og at dermed er mye mindre bry ved å bare kjøpe det fra andre.

For min del er dette noe jeg aldri kommer til å prøve, da jeg aldri kan vite hvor mye jeg tåler. Ut i fra det lille jeg har lest, er dette perfekt dersom du klarer å dosere det riktig. Derimot er toleransen og doserings forholdene helt annerledes sammenlignet med alkohol. Så vidt jeg har skjønt er konsekvensene ved GHB ganske seriøse, selv bare ved en liten dose over ens toleranse.

Lyst til å dele noen tanker rundt dette?