View Single Post
Sitat av Smartine Vis innlegg
Jeg har dette fortsatt. Noen som har vært så dypt i dp/dr at de ikke vil leve lenger? Har slitt mye før, men dette er noe av det verste jeg har vært bort i.
Vis hele sitatet...
Du tar det alt for seriøst. Det er ikke noe som helst galt egentlig, og du har ikke gjort noe dumt.

Diverse baner i hjernen har forandret seg, men du stritter imot - tolker det som urealistisk, unaturlig osv.

Dette er bare din gamle kondisjonering som stritter imot. Derfor ser verden urealistisk ut osv. Egentlig er den det ikke.

Mediter slik: bare la tankene komme, men ikke identifiser med de, bare se! tankene.

å ha konstante "trippy" tanker er bare fordi tankene ikke er integrert. Integreringen foregår når du ikke stritter imot, la de være der så forsvinner de fort. Og hvis det gjøres på eksemplarisk vis så vil en t.o.m. være takknemmelig for at en har de.

Hvis du kjenner at det er noe sant i det jeg sier, kan du alltids sende meg en PM hvis du har spørsmål.
Sist endret av Hans Høyhet; 19. juli 2019 kl. 13:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.