View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har det akkurat på samme måten. Det er helt helt helt helt JÆVELIG.

Man tripper konstant. Konstant trippy tanker. Konstant ser verden ut som den gjør når du kommer opp på en trip, fargene sterkere og alt ser jo totalt ukjent ut! Derealiseringen og depersonaliseringen og lengselen tilbake til livet er det værste. Du vil tilbake til virkeligheten og at alt skal bli som det en gang var. Var uheldige der også jeg. Fuck. Tror jeg skal prøve sopp igjen til høsten for å se om det kan kurere HPPD og den vonde dpdr. Det er risky men dette har for meg vart i evigheter
Vis hele sitatet...
Hvor lenge har depersonaliseringen vart? Hadde det selv slik i minst 1 år og det var ikke noe særlig. Jeg klarte å fungere i hverdagen heldigvis, men fy faen for noen trippa tanker som gikk i hodet mitt. Trodde jeg var hele universet flere ganger og at var skapt av min fantasi.

Men tiden hjalp heldigvis, og nå er jeg normal igjen. Testa sopp her om dagen men da kun 1 gram for å bli litt "fjong" og har ikke fått nye problemer etter det. Men man skal vært ytterst forsiktig med psykedelisk. Det er mye bedre å ta litt og heller ta mer neste gang fremfor å hive på mer sopp mens man er trippa. For plutselig blir det for mye.

Du blir bedre, det er mange som har vært i din situasjon