View Single Post
Laurus canus
mås'n's Avatar
Trådstarter
54
Var politi der som jobbet for forsvarets narkotikagruppe. Men om påstanden din om den loven er sann det jo klart at de har gitt meg feil info og brutt med prosedyre.. Det er jo noe jeg kan ha med i klagen. (Sender selvsagt klage. Selv om det er liten sjans at forsvaret slipper meg inn igjen gjør jeg drt jo av prinsipp)

Hasj er ulovleg, og det å kunne havne i eit avhengighetsforhold med kriminelle miljø kan åpenbart påverke sikkerhetsklareringa.
Vis hele sitatet...
De har jo ikke noe å underbygge at jeg har noe med krimminelle miljø å gjøre. Jeg sa jo jeg hadde andre holdninger en kjæresten min og at hun holt meg ute av det. Om man skal dimmitere folk som har så lite å gjøre med hasj som meg må de sende hjem broderparten av leiren. Over 30% av norsk ungdom har røyka hasj og antageligvis over 80% har en venn som gjør det. Det som kom frem i innrykket mitt viser ikke på noen måte at jeg har dårligere holdninger til rus og norsk lov enn noen andre som er der.
Sist endret av mås'n; 3. august 2017 kl. 01:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.