View Single Post
Siden denne tråden ble dratt opp igjen kan jeg jo minne om denne saken hvor en politimann kasta ei dame over breviksbrua fordi han var en sjalu psykopat. Han ble ikke dømt for drap, fordi de bare tok hans historie om hendelsene for god fisk. Det er akkurat kommet en dokumentar-episode om det i serien "forbrytelsene som rystet Norge".


Ellers står jo NNPF seg som et utrolig eksempel på ukultur i politiet, og hvordan det ikke slås ned på selv om det er ulovlig å fremme politiske meninger i uniform. Lederen, Jan Erik Bresil, har innrømmet rene overtramp på diverse lover rundt ransaking og hva de har lov å gjøre for å finne ut om en bruker er dealer. Når store norske (politi)jurister på twitter påpeker dette, blir de etter hvert blokkert av han, som de fleste andre han er litt for uenig med. Tror faktisk han blokkerte tingrettsdommer Kim Heger også


Ellers syns jeg at politiets tilnærming til sosiale medier er utrolig irriterende. All denne tiktokdansinga og masse reklame på Insta for å fenge ungdommen. Hvis de utførte tjenesten på en ordentlig og redelig måte så ville folk hatt respekt for dem, uten å bruke mine skattepenger på rene PR kampanjer.
Sist endret av UncleSam; 19. mars 2021 kl. 02:23.