View Single Post
Skjønner ikke helt problemet. Hendelsen har skjedd. Vedkommende har blitt voldtatt, dopet ned og filmet. Forbrytelsen har skjedd! Ja! Det er umoralsk og ja det oppfordrer til dårlige holdninger og er uetisk uten tvil. MEN. jeg kan ikke helt se hva som er galt med å sitte å nappe løken til en sånn video. For det er jo de som har gjort handlingen som er de reelle forbryterne her?
Eneste kan vel kanskje være at det oppfordrer til å gjennomføre en lignende handling og at de oppfordrer de som har gjort overgrepet til å gjøre det på nytt, pga høy etterspørsel for nytt materiale. (jo. jeg ser problemet allikevel) . Noe som blir feil. Men på den annen side, er det ikke et sunt utløp for noe som bare er en fantasi / fetish for mange? Ja ja, jeg er "all for" "consenting adults" og alt det der, men jeg mener at vi sparer samfunnet for mye ved å se igjennom fingrene eller tillate sånt noe som det her som ligger i grå sonen.
Ja, jeg er liberalist og eller frisinnet om du vil.

Men blir det ikke prinsippielt litt sånn som å legalisere narkotika til personlig bruk? Noe alà Portugal sin narkotikapolitikk. Eller er jeg helt ute på vidda nå?