Tråd: Fikse klokke.
View Single Post
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
For det første er dette en fake, og en temmelig åpenbar en siden denne klokka ikke finnes i virkeligheten. Patek lager ikke tourbilloner eller evighetskalendre som ser slik ut. Det ser ut som om de har tatt en kopi av en 5139G, limt på to ekstra knapper og laget en falsk tourbillon siden "det ser dyrt ut".

For det andre, hvis det hadde vært ei ekte klokke med skakk urskive og knust glass så hadde det kostet mange, mange titusener å få den fikset.
Vis hele sitatet...
Var det jeg var ute etter.... Nei klokka er ikke feijk.! fikk den for typ 20- 25 aar siden. At du kan se det paa det daarlige billede det er en klokkemaker sjalu!

Bare for aa kankkje faa litt troverdighet her. Min Morfar var konsul Halvorsen. "konsul halvorsen" Som gikk paa jakt med kong haakon den 7 ende. Dette er er en klokke som jeg har fått etter han. Så det at Jeg har børsa til sverre og kong haakon her.. Saa at dere kan se at dette er feik. haha. Da ler jeg.!

Slaa det opp. Jens marius halvorsen! konsul halvorsen . Som eide den største sko fabrikkene i østfold.

Jeg har et maleri og som er fra http://www.artnet.com/artists/albert...ijohd3fjzrsSQ2

Saa han harn har mer peil
Greit tro mer paa paa han.
Sist endret av Jonta; 29. desember 2016 kl. 07:17. Grunn: Fjernet sitatduplikater