View Single Post
Sitat av PurFaen Vis innlegg
Ikke bare kaldere, men dette med at veldig mange uansett livssituasjon strever etter å alltid virke vellykkede på facebook, f.eks etter et brudd med dama er det veldig viktig å legge ut et bilde på facebook hvor man har en masse folk rundt seg og virker som midtpunktet selv om man egentlig føler seg som crap.. har selv lagt merke til at folk ikke smiler før det er et kamera i nærheten..snart møtes vell folk for å ta bilder der det virker som man har "the time of your life" kun for å poste det på face... face skaper et fucked up samfunn og er i mine øyne ALT som er galt med våres samfunn, man er ikke kul og vellykket med mindre man har 1098 venner på fb..
Vis hele sitatet...
Det der var egentlig skremmende rett beskrevet. Ikke at jeg har vært bevisst over det før, fordi jeg sjeldent gidder å bruke tid på å sjekke andres bilder og oppdateringer. Men når du sier det på den måte, så husker jeg en del både jenter og gutter som har blitt dumpet, og legger ut nye bilder hvor de virker drit happy, gjerne fra forrige fest uten typen/dame eller noe.
Virker som enkelte prøver å få en av motsatt kjønn, til å føle seg like crappy som seg selv, ved å gjøre det over facebook i form av bilder og statuser :P Latterlig.
Det med at folk ikke smiler før det er et kamera der vet jeg ikke. De jeg er rundt smiler uten at det nødvendigvis blir tatt noen bilder, men er helt sikkert noen av de også.
Enkelte liker vel tanken av å kanskje skape en kunstig personelighet på facebook.