er så mange som går til legen eller nav/kommunen med det minste problem så de fatter det ikke når det er seriøst.Jeg veit ikke hva jeg skal si utenom lykke til...jeg skyr nav/kommunen som pesten
å jeg sier det her(sorry,offtopic einstein),men de som styrer nav burde ta innover seg det her,jeg har millioner jeg kunne fått krav på av nav om jeg hadde takle dem,men jeg så faen at jeg heller blir kriminell enn å sitte i ett jævla møte med de folka
Jeg hater virkelig nav å mener det bør legges ned å "velferdsstaten" må bygges opp på nytt
Jeg surrer,NAv kunne vært skyldig meg i millioner om jeg går går inn for det..ikke motsatt,eller surrer jeg nå igjen`?Jeg forvirrer meg selv
Vi snakker sikkert 10-12 år i uføretrygd,iløpet av den tida har jeg ikke henta inn en eneste krone fra nav.JSjekk ut ligninga mi,jeg er oppført med 0 inntekt å null i formue..eg bare klarer takler ikke nav systmet ellr folka om jobber der/systema di følger,er som roboter.
Å Hør,folk flest som er førnøyd med nav,fordi dere kun trenger å sende inn en søknad på nett å få det offyltt...dere skjønner ikke problemet med nav,nav er tt HELVETE for de som virkelig trenger nav sin hjelp
Sist endret av JayHova; 13. februar 2024 kl. 04:44.
Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.