View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av FriFugl Vis innlegg
Som regel ja. De fleste leger ville aldri i verden ha funnet på å spise psykofarmaka selv. De få legene som faktisk har gjort det bruker tiden sin på youtube for å advare mot det. Når det er sagt så sier jeg ikke at det ikke finnes tilfeller der det kan være nødvendig ( hjelp til søvn osv i en periode), men i de fleste tilfeller skaper det bare mer psykisk og fysisk sykdom. Jeg har sett nok av tragiske utfall og har nok av egne erfaringer til å uttale meg. Ble forresten knivstukket 2 ganger i ryggen av en som ble sinnsyk av å gå på SSRI antidepresiva. Han stakk ned 2 til de neste dagene før han ble tatt. Psykiatrien er fullstendig ødelagt.
Vis hele sitatet...
Hm men det du sier er ikke sant. Nå har jeg vært innlagt xx antall ganger gjennom livet og møtt på alt fra kjente NRK nyhetsprofiler, til psykologer og psykiatere til leger og prester som har vært innlagte pasienter og fått det bedre med medisiner.

Og det er ikke noe argument at du kjenner en som ble sinnsyk av å gå på SSRI til at alle bør unngå det. Det er hopetall av tikkende bomber, drapsmenn og brutale voldsmenn med psykoselidelser eller humørlidelser som kan leve et normalt liv med medisiner og ikke være til fare for andre lenger.