View Single Post
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Hverken arbeidsløshet, cannabis røyking eller trynefaktor er nødvendigvis nok til å treffe noen tiltak i barnevernet som er noe mer enn å gå i terapi

Skeptikere og dommere på freak tenker nok istedenfor at man skjuler andre forhold og fokusere på det man selv vil, her har man selvfølgelig i denne tråden nok knagger å henge sin kritikk på

Slik de aller fleste ureflekterte mennesker gjør i en konflikt, ser sin egen side, svartmaler den andre og demonstrerer sin uskyld/ verdighet
Du selv lik de som kommenterer

Jeg har selv slitt med å gå fra et liv med kriminalitet og festing til et liv med å være forelder

Det var ikke lett, jeg var ikke klar

Men jeg så signalene fra folk rundt meg , jeg tenkte på hva som var normalt, jeg prøvde å se for meg hva barn og mor fortjente, hvem jeg ville være

Du må også vite at du er helt idiot hvis du forventer gode svar her på freak med ditt utgangspunkt. Dette er ikke stedet for å lufte noe som denne tråden. Tipper du angrer på det i dag

La tråden dø og oppsøk profesjonelle, om så bare for samtaler om hva du bør gjøre 💪, har du solide voksne i livet ditt, snakk med dem og legg opp en plan