oppfatta ikke som det , bare for ordens skykld
skal til marokko først for å røyke meg “ferdig” , aldri vært der før. Må skrives av lista. Så tar vi det derfra
Og hvis jeg skal være helt ærlig så er jeg kanskje ikke den rette til å beskrive henne som ustabil, jeg er hvertfall ikke voldelig da - i motsetning, noen utfordringer jada, her og der jeg og. Jeg gidder ikke være sur på hu eller barnevernet eller noen andre, bare å skjerpe seg. Syns ikke synd på meg selv i det hele tatt, det er ungen som får betale desverre
Jeg syns det er ganske ekstremt det som skjer men sobeit
Hva er det vi fornekter? Ekstrem feminisme?
Litt ålreit tone setter jeg pris på, da er jeg mer ydmyk også. Jeg har i stor grad gjort det jeg kan. Og har holdt ut mye dritt. Så jeg har ikke dårlig samvittighet men savner gutten masse.
Hvis ikke så er det ofte fort føler jeg - at det blir mye uskalig drittslenging fram og tilbake og jeg tjener hvertfall ikke noe på det.
Det er kanskje en mulighet for at det ikke er bare “enten eller”, det er kidnapping i mine øyne det er en ærlig sak som mange deler samme syn med meg. Jeg legger allikevel ikke skjul på at jeg også har firbedringspotensiale.
Sist endret av WouwseP; 20. januar 2024 kl. 12:09.
Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.