View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Liten kommentar til der du sier om "aldri sett noen snorte kokain", her hvor jeg kommer fra (ca 1/5 del av innbygerne av Oslo) sniffer folk kokain fra bordet innpå nattklubbene og det er kjente plasser som "kolakøa". Dette er observert av folk som jobber der men egentlig ikke gidder å gjøre noe med problemet pga kundene de ville gått glipp av.
Vis hele sitatet...
En farsfigur skal ikke dra på nattklubb med ungdommer eller drophodene. Når jeg definere dra ut, mener jeg som voksent. Dra ut med venner eller kona på resturang, der drikker man gjerne gode glass og spiser god mat. Kanskje en tur på baren å ta en Irish coffee, og kanskje ende kvelden med noen glass hjemme å gjøre litt "kleine" ting sammen.

Når jeg var "fri og frank" dro man ut på nattklubber og gjerne hang der mye dritt var. Dette endre seg når man blir voksen å endre verdier. Uansett hva du eller TS mener, så liker ikke BV en far som drar på nattklubber, eller er i sosiale lag der dop drives. Barnevernet tenker på kiden og barnet oppvekst.

Som far selv, hadde jeg ALDRI dratt på en nattklubb, og hvis jeg er på en bar der dop er synlig. Hadde jeg dratt fra stedet, fordi jeg tenker på barnet sitt beste. Og jeg hadde ikke snakket dritt om mora på et offentlig forum, og invitert folk fra freak på "julebrus" for å overbevise at jeg er en bra person.

Point is, det er alltid unntak, men når man argumentere at "jeg kan se andre stripe, uten at det frister" er et meget stort rødt flagg.

Sitat av Makkamann1 Vis innlegg
^endelig noen som sa det
Vis hele sitatet...
Dette beviser du bryr deg mer om hvordan andre ser deg, enn barnet sitt beste. Håper virkelig du kan se deg selv i speilet, gjerne les over hva du skriver å innse det før det er forsent. Barnet ditt betyr mer enn deg og hvordan andre ser deg!

Tenk barnet ditt først, så deg.
Sist endret av justastonedhuman; 23. desember 2023 kl. 02:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.