View Single Post
Sitat av Bigman Mikkemus Vis innlegg
Bruker ikke noe som helst benzo nå lenger etter dette skjedde. Er drittredd hver gang jeg kjenner jeg skal få ett anfall, og det fører nesten til angstanfall som ikke er en god combo akurat
Vis hele sitatet...
Er du i behandling eller får medisiner for det her? Du får ikke medisiner med noe rus, kanskje stesolid men det er jo ikke poenget med å få behandling. Det er mange risikofaktorer ved epileptiske anfall, ikke bare at du kan smelle hodet i bakken, men hvis du for eksempel har mat i munnen så kan du kveles. Du kan også kveles av eget spy, du kan bite av deg tungen og mangel på oksygen, skulle du slite med å puste kan kvele deg.

Enda mer uheldig er du jo hvis du er alene, jeg husker en kompis av meg sa en gang at før han får anfall så ser han regnbue-farger som sniker seg fra sidesynet til å blokkere hele netthinna.

Hvis svaret er nei; du får ikke behandling, så må du søke behandling. Om det ligger i at det er skambelagt, eller at du innbiller deg at rusen alene er ansvarlig så trenger du ikke å fortelle folk at du har søkt behandling, det her handler om din egen helse og ingen her inne er i stand til å redde deg eller å beskytte deg når de anfallene kommer.

Joda, støtte og svar er fint det; så kudos for at du spør. Men spør heller noen som kan hjelpe deg på ordentlig, det her er ingen spøk. Har familie som har epilepsi, så jeg har sett folk bli hvite i ansiktet med blåe lepper hvor hodet smeller i alle kanter og munnen har måtte bli tvunget opp (du risikerer og få bitt av deg en finger) for å hindre kveling.

Sitat av Bigman Mikkemus Vis innlegg
Har skjedd med meg på amf, ritalin og ecstasy også, samt lyrica.. Tror kanskje de har noe med dårlig søvn og at jeg på ritalin leser veeeldig mye som jeg har lagt merke til at trigger anfall edru eller ikke.
Vis hele sitatet...
Og som du helt sikkert vet så forsterker lyrica all rus.
Sist endret av Jokke; 28. februar 2021 kl. 14:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.