View Single Post
Sitat av KreaDep Vis innlegg
Dette er ikke Rivotril, da disse som nevnt har to prikker på hver side av 2-tallet. Rohypnolene har, som du sier, en runding rundt 2-tallet. Bortsett fra det er disse to tablettene identiske. En evig misforståelse blant folk.

Om du har samme «batch» som de 2 mg Rohypnolene jeg spiste, vet jeg ikke. Men de jeg hadde, og spiste 70-80 stk av for ikke lenge siden, var ekstremt gode. Altså, åpenbart illegalt produserte tabletter, da 2 mg Rohypnol ikke har vært på markedet siden 90-tallet, men de var helt konsistente i effekt, smalt som faen og inneholdt nok utvilsomt flunitrazepam etter virkningen å dømme, samt eldre folks erfaringer (som husker tiden disse florerte). Og dosen på 2 mg var nok helt korrekt; én slik tablett skylt ned med en øl for en person uten benzotoleranse vil gjøre vedkommende temmelig god og dopet. Langt mer enn ekte 2 mg Rivotril fra apotek gjør.

Men, pillemarkedet er farlig, med masse etterligninger, og selv om jeg traff blink med mine betyr ikke det at du har trygge tabletter. Så vær forsiktig. Og å ta for mange av disse med alkohol, eller enda verre: kombinere med opiater, er livsfarlig. (Men det håper jeg de fleste forstår.)

Skyting av tabletter uttaler ikke jeg meg om, men synes det høres fryktelig skittent ut! De funker mer enn bra nok brukt som normalt (eller med én eller maks to øl).
Vis hele sitatet...
Rohypnolene som er delt her, begynte å florere litt i starten av 2023. Jeg har brukt disse en god del, og kan garantere at det er stor variasjon i virkestoff og mengde.


Helt i starten når disse begynte å komme, vil jeg si de var legitime (rett styrke, flunitrazepam), du fikk skikkelig flunitrazepam effekt samt utslag på flunitrazepam på urinprøver. Men senere i April-Mai 2023, var det noen piller med ingen effekt, og noen piller med lik effekt som 3 slike. Noen av Rohypnol-tablettene ga utslag på clonazepam.


At pillene TS har inneholder flunitrazepam eller noe annet er umulig å si, men det jeg kan si med sikkerhet er at disse rohypnolene som har florert litt nå, er illegalt produserte, med stor variasjon i virkestoff og styrke. Så hver forsiktig
Sist endret av UngOgDumN; 20. mars 2024 kl. 11:56.