View Single Post
Jeg har ganske minimalt bruk av cannabis - men det hender jeg røyker i perioder over flere dager. For deretter å gå lengre perioder uten noe røyk.

Da jeg bodde i Australia solgte dem "hydro" og "bush". Hydro resulterte i en utrolig føkka tilstand. Super potent, men grøtete i hodet, og definitivt ikke sundt i lengda. Jeg endte tidlig på at "bush" var tingen om jeg skulle røyke cannabis. (utendørs grodd, antakeligvis med større mengder CBD)

Jeg har en kompis som sluttet å røyke hasj fordi han ble deprimert og tiltaksløs av det. Dette skjedde ikke med grønnt. Jeg kan forsåvidt relatere til dette.

Til sist vil jeg si at jeg merker enorm forskjell på marihuana om det er såkalt "medical" eller bare noe random. Jeg tror det har mye å si at marihuanaen er økologisk dyrket, og ikke er noe overgjødslet hydrophonic opplegg. Naturlig medisinsk cannabis har aldri gitt meg noia-følelse.

Det er selvsagt forskjell på sativa og indica, Men jeg merker mere forskjell på om det er dyrket økologisk av erfarne dyrkere eller om det er noe overgjødslet opplegg der potens (og ikke effekt) er eneste fokus.