View Single Post
Sitat av El.Raza Vis innlegg
Hei!
Ikke noe aktiv på Freak,men innimellom.. ;-)
Bare tenkte lufte dette med abs på Diaz.. Har gått ca3år på vival,til tider
på høy dosering.. 5-10pr dag.. Fikk utskrevet 50mnd,men lett å få tak i..
Kutta dem i sommer,etter 2-3mnd seponering.. -Men absn henger i som F..
Hjertebank så d rekker.. Lå med 160i hvilepuls når jeg skulle sove..
Fikk utskrevet Betablokker for det,men fant ut at speed funka fjell..
Så,har gått noen mnd.. (Har 10-12års erfaring med drittn) Men hver gang jeg kutter,kommer hjertebanken tilbake..
Har kommet frem til Betablokker for hjertebank å Paralgin for den psykiske delen..
Nettopp fått Somadril utskrevet (eller cariso-etellerannet) som jeg
delvis bruker i stede for Paralgin..
Ja,er nok det man kaller pillefreak++.. :-/ (men ikke stolt av det.. Familie,kids å sånn)
Anyway..
Det jeg søker svar på,er erfaringer/løsninger på ubehaget etter
Vivalen,uten korsfestelse...
Noen?
Vis hele sitatet...
Det høres jo nesten litt ut som du har litt mye abstinenser, trapper du ned for fort ? Somadril får du vel ikke i Norge ? Å bruke paralgin forte for psyken er bare å skape et nytt avhengighetsproblem. Det er gaba og dopamin senteret ditt som er ute på tur når du erstatter en rus med en annen. Beste måten er å trappe ned med diazepamen og holde deg unna annet om du ikke får det fra legen. Det er ikke uvanlig at abstinenser varer lenge etter langvarig bruk også kommer blandingsmisbruket itillegg. Det finnes ingen lett løsning, ting tar tid. Gjør ting du liker og hold deg så sosial som du klarer. Missbruk er i stor grad knyttet til sosiale relasjoner og miljø. Bryt noen onde sirkler og søk hjelp hos psykolog om det blir fort hardt.
Sist endret av moonlord; 25. februar 2017 kl. 08:55.