View Single Post
Sitat av KongStuuk Vis innlegg
Jaja, Hjelper ikke meg at ingen trur på meg.
Hvis man er "frisk" så merker man at noe er unaturlig og ikke "normalt".

Har da vært med flere som har merket flere merkelige ting.
Og han jeg snakket om i det første innlegget lever da enda?

Hater at folk skal være så ignorante for ting de ikke vet noe om.
Som sagt så trur ikke jeg på "demoner" selv, men jeg har full respekt til de som gjør det og jeg trur også at mange snakker sant.
Vis hele sitatet...

Jeg tror på deg! Jeg har aldri opplevd noe så brutalt som du forteller om nå. Men det var en gang jeg helt plutselig merket at jeg ikke var alene på rommet mitt. Hver eneste natt følte jeg helt sykt at det var noen som sto i hjørnet på rommet mitt og fulgte med. Jeg klarte nesten ikke å sove, og måtte alltid sove under dyna mi. Hvorfor skal jeg helt plutselig føle noe så sterkt om det ikke var noe der? Jeg hadde ikke en gang tenkt på noe skummelt, gjenferd eller noe sånt. Jeg fortalte det ikke til noen.
og da venninna mi, som har sovet hos meg sinnsykt mange ganger skulle overnatte hos meg, fortalte hun at hun nesten ikke klarte å sove, fordi hun følte skikkelig at det var noen som sto i hjørnet på rommet mitt og så på henne. Jeg hadde ikke fortalt noe om hva jeg følte til venninna mi. Derfor synes jeg det er rart om vi begge to skal merke dette på samme tid hvis det er helt tilfeldig..

Men angående hva du skal gjøre med det vet jeg faktisk ikke. Men håper ting ordner seg og at du blir kvitt problemet!