View Single Post
Sitat av *pi Vis innlegg
Ja, det er utfordrende å vise til skjermbilde fordi det ikke er så konsekvent som de skal ha det til. Som blir nevt flere ganger her så føler mange seg konsekvent forfulgt og kneblet, og det er utfordrende å bevise fordi det ikke er tilfelle. Det er ingen som påstår at enkeltstående, vilkårlige slettetabber bør kunne dokumenteres med skjermdumper, men at ved konsekvent sensur burde det være lett.

Igjen, det var poenget. Av og til er jeg uenig i avgjørelsen. Kanskje jeg har rett, kanskje jeg tar feil. Jeg tar det uansett ikke som et personlig angrep på ytringsfriheten min. Det hender jeg blir irritert, det hender jeg sier fra, og det har faktisk hendt at jeg får gjennomslag.
Vis hele sitatet...
Okei, men da skjønner jeg det som at vi er enige. Jeg kan selv også være uenig i avgjørelsen, men har aldri følt meg forfulgt eller urettferdig behandlet jeg heller. - Har heller aldri slått meg at det er noen agenda bak avgjørelsene som blir tatt, og blir et innlegg slettet så er det slettet for min del.

Og som jeg nevner til robhol så er jeg enig i at det burde være noe en kan peke til, som navn, tråd, tidspunkt ol. - Ikke at jeg ser noen spesiell grunn til at det skal være nødvendig heller, for i de tilfellene jeg har opplevd det har jeg alltid fått en PM med grunn. En grunn trenger ikke å være en forklaring for min del, en setning med en årsak er nok.

Jeg kan ikke identifisere meg med de som opplever seg forfulgt, i det hele tatt. Fordi jeg tviler på at det skjer, så jeg vil understreke at det ikke er tilfellet. - For meg ble det bare et godt poeng av robhol, men jeg så bare ikke for meg at det var realistisk rent praktisk sett.

Om man derimot føler at det skjer igjen og igjen, så ja, da er det en smal sak.