View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av SpiritLion Vis innlegg
Så etter å ha meditert litt og reflektert litt vil jeg bare si at jeg kjemper ingen krig her, jeg har ingen meninger om at ting var bedre før, og jeg har ikke en dritt invistert i dette forumet og bryr meg ikke sånn sett.
jeg er glad jeg kan delta og bidra på godt og vondt så lenge det varer.
Og at jeg ser det litt klarere nå at crew og mods bare er mennesker som sikkert gjør så godt de kan. Mennesker som kan bomme, være sure, ha en dårlig dag mm.
Takk, jeg setter faktisk pris på jobben dere gjør.

However, jeg vet i mitt hjertes hjerte at det var en far-right entusiast som ble brutalt sensurert og angrepet her for en stund tilbake og kommer aldri til å gi meg på dette. Dere etterlyser spesifikke hendelser?Hvordan kunne jeg henvist til innlegg og meninger som ble slettet i en tråd for over et år siden? Det ville aldri kunne gitt noe reelt bilde om hva som fant sted?
Og dette er hva jeg ville få frem med mitt første innlegg i denne tråden. Kun at ting ikke går hus forbi.
De det gjelder vet nok hvem de er.

Ha en fin kveld, fellow freaks
Vis hele sitatet...
Takk Spiritlion, dette var veldig godt å lese. Alle er bare mennesker, vi både bommer, feilvurderer og ser annerledes på ting. Det jeg liker så godt med dette forumet er at det er rom for å gjøre feil, være menneske og være annerledes, uten at man bli dømt eller kritisert for det.
Jeg ser at moderatorene har en tøff jobb. Ikke bare skal de sikre at dette er åpent og aksepterende nettsted for sine medlemmer, men de har også et ansvar for å beskytte enkeltbrukere for å blamere seg selv. Særlig hvis man merker at noen er psykotisk e.l. på andre måter ikke klarer å ivareta egne hensyn, må moderatorene prøve å ivareta både brukerens og forumets interesser. Det er mye ansvar og omtanke som ligger bak disse til tider krevende vurderinger. Jeg takker også til dere for dette.