View Single Post
Heisann, jeg søkte litt rundt på urinprøve og fant altfor mange forkjellige svar. Problemstillingen min er denne:

Vi er en gjeng på 4 stykker som i 10 klasse fikk en slags "støttekontakt" som en dag i uken skulle finne på en eller annen aktivitet for at vi skulle holde oss unna trøbbel. Veldig hyggelig kar egentlig, vi fortsatte dette en god stund, holder på enda faktisk.

Det som skjedde var at han fant ut at kameraten min som er en av oss fire, røkte hasj. Støttekontakten vår sa at han ville ha et møte med barnevernet, moren til han som røkte og han selv. "Ingenting kommer til og skje gutta" sa han.

3 uker senere kom politiet med hunder opp på hybelen til han som røkte, de fant det de var ute etter og han venter nå på en dom.

Jeg har hengt med han kameraten som røkte siden første klasse, vi har røyka litt sammen, i det siste har jeg røyka en del, men nå begynner jeg å bli litt nervøs fordi støttekontakten vår er blitt mer og mer mistenksom. Han har spurt meg direkte flere ganger, og de 3 andre på "gruppa".

Han har sagt at bare jeg er med på en urinprøve så er alt helt fint, da får jeg renvaska meg. Akkurat det jeg har planer om å gjøre, men er definitivt ikke 100% sikker på hvor lenge jeg må vente.

Jeg tok siste bongtrekket i går kveld, kostholdet mitt er dårlig, går mye i ferdigmat, jeg trener regelmessig og er ellers helt "normal". Har også kun røkt i en 3-4 ukers periode. (Tok med den informasjonen i tilfelle det kan ha noe og si for urinprøva)

Har hørt THC'n ligger i fettet/fettvevet eller noe i den dur, derfor ville det hjelpe og våke mye, eller trene extremt hardt for å få det løst opp og deretter skiller seg fortere ut fra kroppen.(?)

Er det noen endelig/sikker "tidsfrist" for når THC'n er helt vekk, og du vil få en ren urinprøve? Jeg må være 100% sikker.


Skriveleifer kan ha forekommet, venter på svar