View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei.
Syns det hadde vært interessant å lese hva slags syke tripper eller andre unike erfaringer folk har gjort seg med forskjellige stoffer?

Personlig har jeg opplevd veldig mye rart hehe.. Å trekke frem den mest hårreisende og spesielle hendelsen kan fort bli vanskelig, men here we go..

Jeg var ung og dum, la oss ha det fullstendig klinkende klart først og fremst, kanskje en dum unnskyldning, men sånn er det...

Jeg satt i bilen, vi var 4 stykk i min lille søte bil som hadde kjørt ned mot stranda for å røyke DMT-5meo, som til sammen til en gate-verdi på 2,5 tusen kroner (bare denne posen altså) midt på svarte natta. Jeg var allerede i god stemning ettersom jeg allerede hadde røyka 1-3 gram god og bløt bønne og latt 2 lapper LSD smelte på tunga i et par timer allerede. Dette vil si at jeg nå følte meg som et overnaturlig beist som kunne zoome inn på hårstrå langs armene til folka i bilen med ULTRA HD X en million oppløsning og når jeg så lenge nok på kompisen min ble han omgjort til en stor til gul kylling med store gule majestetiske vinger og et fabelaktig stort nebb. Kyllingen fylte bongen med en overdose mengde av DMT-5meo, dette ble en nær døden opplevelse for meg. Da jeg trakk inn dette stoffet, som etter min mening lukta og smakte svidde bildekk, forstod jeg etter det andre dype trekket at jeg hadde driti meg fullstendig ut. Dette er hva som skjedde videre:

1. Jeg fryses og har nå en slem robotakig stemme som visker uendelig høyt baklengs inn i hue på meg, den visker høylytt at jeg har vært slem og at min tid har kommet.

2. En rød slange møter meg og tar raskt tak rundt halsen på meg, jeg kveles, den er sulten og vil nå begynne å spise deler av meg.

3. Slangen slipper taket rundt halsen min, jeg får tilbake pusten. Nå beveger den seg mot magen min, men klarer jeg personlig ikke å bevege på meg.... Jeg er paralysert og livredd, forstår at jeg er sjanseløs her og jeg gråter innvendig, men ansiktet mitt lar meg ikke gråte, det er totalt stivt og folka i bilen er nå livredde. Jeg har totalt heldekkende knall-svarte øyne og alle roper og skriker "GÅR DET BRA MED DEG!? HVA SKJER MED DEG? HALLO? HALLOOO? HVA SKJER MED HAN? SKAL VI RINGE NOEN? DETTE ER ILLE! TENK HVIS HAN DØR? SE PÅ ØYNA HANS DA!?"

4. Jeg merker at slangen har forsynt seg av mine indre organer. Jeg ser at slangen spiser meg og jeg er sjanseløs. Jeg har ikke lenger følelser i beina og nå skrur også deler i magen min seg av, dette merker jeg ved at jeg både hører og kjenner at jeg får en innvending kortslutning.

5. Jaja tenker jeg for meg selv, jeg kan i det minste føle at jeg fremdeles har lunger å puste med! Jippi, jeg kan puste. Jeg puster, jeg puster og jeg puster, dette gjentar jeg flere ganger oppi hodet mitt på dette stadiet.

6. Jeg mister kontakten med lungene mine. Det eneste jeg føler nå er følelsene fra halsen og opp. Jeg strever med å tenke, men så slår det meg. Er det nå jeg dør? Er det slik det virkelig skulle ende? Å nei, hva har jeg gjort! Jeg elsker jobforloveren min! Hun trenger meg, vi skulle få det så fint sammen!... Vel, jeg tenker enda, da er det vel håp?

7. Jeg mister synet. Jeg blir alene i mitt hode, alt annet er ikke virkelig. Jeg føler ingenting, jeg hører ingenting, lukter ingenting. Jeg lever igjennom tanker og jeg tenker "Jeg døde! Føøøkk... Ok... Så hva nå da? Hallo!...
Halloooo! Kan noen høre meg!!! Jeg døde, kan noen komme å hente meg?!..."

- Jeg venter.. Ingen kommer..

"Ok... Det her suger?...
Vent litt .. Hva sier dem... Åja! Aha!
Gå mot lyset sier dem jo! Det er lurt, men hvor er lyset?"

- Et ekstremt skarp hvitt lys lyser mot meg og jeg beveger meg mot det. Lyset blir bare større og større, skarpere og skarpere. Til slutt dekker det alt jeg ser!

8. Mine siste tanker var "Jeg elsker deg jenta mi!"
Så plutselig spyler/brå-kaster opp en haug av hvit gugge, direkte fra magesekken! Samtidig som jeg synker ned i sete på en utenkelig rar måte? Som om jeg ikke hadde noen muskler i hele kroppen?

Alle i bilen skriker og jeg hører at de skriker! Jippi! Jeg lever!
Jeg smiler fra øre til øre, hopper lykkelig ut av bilen og roper: FYYYYY FAEN! FYYYYY FAEN??!.. DET MÅ DU PRØVE MANN?! Også ler jeg meg skakk...

End of a true story!
Hadde ettervirkninger av den trippen i flere måneder etterpå, så ikke anbefalt å teste den kombinasjon altså hehe!