View Single Post
Helt egentlig
Blastabel's Avatar
133
Sitat av Skepty Vis innlegg
Har du kilder på dette eller fant du det bare på mens du skrev?
Nevrotransmittere samler seg ikke opp i hjernen og nevrotransmittere eller stoffer som imiterer nevrotransmittere kan ikke skape trykk i hjernen. Du har ingen smertereseptorer i hjernen heller, så om det skulle ha utløst hodepine måtte hevelsen vært enorm, da du ikke får hodepine av feks. Svulst før de er stor nok (litt avhengig av hvor i hjernen den er lokalisert).

For mye av uansett stoff fører ikke nødvendigvis til ubalanse heller. Ubehag pga. Stoff kommer som følge av at kroppens homoestase forstyrres. Du påstår også at langvarig bruk kan føre til kronisk ubalanse, det må ha en kilder på, da det er svært få stoffer en faktisk har dokumentert kronisk skade av på populasjonsnivå.
Vis hele sitatet...
Du sier det bedre enn meg selv, så ja- enig.

Saken er; det finnes ingen vitenskapelig forskning på mennesker ang. langtidseffekten av 2cb i slike doser..

Men når det er bevist at man øker sjansen for kronisk ubalanse i hjernen av stoffer som Paracet, Piracetam, og Amfetaminer.
Så vil jeg påstå at det er grunn nok til å trekke paraleller. Jeg vil bare OP sitt beste