View Single Post
Hei, har enda WRT54'n eg bare har som lekeruter når eg skal teste noko, absolutt en unik ruter for sin tid. Men til mitt svar på det som har med ruter anbefaling. Vil seie eg har nok erfaring og utdanning innen antenneteknologi til å seie du ikkje skal sjå så altfor mykje på utseende på dei plastikkruterene med tentakkel antenner.

Sjå heller på kjøps review som du finner mykje av på eldre modeller, nyare modeller vil bare være ein fordel om det er gått over til ny teknologi(har du .11AC og Mimo er du safe for lenge). Ellers vil du ha eit mykje bedre utgangspunkt for stabilt og godt trådløst nett på ein eldre modell som har fått sin del av oppdaterte firmware. Anbefaler RT-87 sjølv. Bruker den sjølv som brannvegg og mot torrent og en del aktive servere har den ingen problem. Einaste gangen den har knela er når eg hadde lagt ruteren ned slik den dekte luftehullene. Valgte den foran RT-88 p.g.a. diverse kompatibelitets greier, som eg ikkje kommer på i farta. Hatt min del av RT-ac66u, dei har slike buggs som sjeldent kommer men har skjedd på mine 2 rutere, da den kan resette seg heilt og legge ditt lokalnett åpent. Skjedde 3 ganger på 2 år, også en gang på 1 ruter på annen plassering.

Min erfaring innen dette feltet med altibox og alt rundt fiber leverandører er det utstyret som blir levert er ikkje meir for penger enn det du kan få på privat markedet. Er innimellom dei har gode deals med å søke opp "altibox" på komplett.no. Men direkte frå altibox leverandør vil eg nok være forsiktig å kjøpe ifrå da eg har sett en del svake repeater løsninger til overpris.

Har du kablet nettverk i hele huset vil eg nok anbefale mykje meir å bruke kablet aksesspunkt enn repeater løsning. Skjønt om du ikkje har fleire punkt i 1 etasje, bruk ein repeater som omgår det objektet som forårsaker blokkering av trådløse signalet, sett mange tilfeller av varmtsvanntank , el stor murt peisområde. Eller direkte ved metall inspeksjonsluker.