View Single Post
Alge faen!
Alge's Avatar
Trådstarter
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Du kalte kniv for et våpen, att du likte att du hadde et våpen på deg, og når det går fra å være et enkelt redskap til ett våpen så blir det et problem. Hadde du møtt en mann som gikk rundt med en spisspade dagen lang for at han liker tanken på at det er et våpen han kan uskadeligjøre en evt gjerningsmann med hadde du syntes att det var veldig rart og litt freaky, du ville ikke plaget han i fall du ble slått rett i snuten med spaden hans. Sånn føler folk det mot deg som syns det er kult med kniv, kniven blir en utilregnelig risiko, det er poenget.
Vis hele sitatet...
Jeg kaldte kniv ett våpen? kniv har alltid vært ett våpen, det er kun en fakta. men kniv har også alltid vært ett verktøy.
Ja, jeg liker og ha på meg et våpen, i tilfelle det kommer en syk jævel for og ta meg (som han der innvandreren som drepte 3 tilfeldige på bussen med en kniv!)
men det er ikke hoved grunnen til at jeg har den på meg. Hadde det vært det så hadde jeg tatt med meg noe mye mer skummelt enn en kniv! så slutt og heng deg oppi det våpen greinene.

Vidarlo:
Det er ett naturlig instinkt og beskytte seg selv i enn situasjon der det ikke går an og springe!. hva sammfunnet sier eller tjener penger på bryr jeg meg fint lite om in en situasjon der mitt liv står i fare!
Sist endret av Alge; 15. februar 2016 kl. 20:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.