View Single Post
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
http://www.bt.no/nytte/digital/Na-bl...l#.UbU1TfkQ58E

Er VPN noe alle burde få nå? I sammenheng med den saken, hvis jeg mot formodning skal bli tatt for å ha lastet ned noe, kan de ta straffe meg for alle de hundrevis av gigabytsene jeg har av ulovlig nedlastet programvare fra før av også?

Og et siste spørsmål - bare for å hijacke tråden helt. Jeg bruker Avast antivirus, og de reklamerer for en VPN som er relativt billig (59,99$ i året). Har noen erfaringer eller innsyn i Avast sin vpn?
Vis hele sitatet...
Vil nok ikke tro det, vi blir tracket på sider som TPB ol. men jeg vil nok ikke tro noen vil gå mot noen lovlige aksjoner ang. dette.

En kan bli straffet for ulovlig materiale en har på pcen ja, leste en sak en gang politiet søkte gjennom en person sin pc sin han var innblandet i en annen sak. Da ble han straffet for torrentene sine. Mener de ikke var noe alvorlig straff.

Når det kommer til Avast sin VPN så føler jeg dette er noe de bare slenger på for å tjene ekstra penger blandt sine brukere, du får sikkert det du betaler for, men jeg vil tro at hvis du går til noen andre vil du får mer for pengene. Når jeg brukte VPN når jeg var yngre så betalte jeg for PROxpn, god stabilitet, passe utvalg av servere og har ikke noe minne om at det var dyrt heller.