View Single Post
Ville bare dele min erfaring i og med at du er ute etter informasjon og synspunkter som er relevante i forhold til din egen salvia erfaring.

Mitt første møte med psykedeliske rusmidler var salvia 10x i en alder av 16 år.
Var hos en kompis som hadde en ganske bred erfaring med psykedeliske rusmidler da en annen kamerat bestemte seg for å prøve salvia for første gang, etter å ha sett på han prøve dette bestemte jeg meg for at jeg også ville prøve.
Jeg hadde på dette tidspunktet av livet mitt ingen erfaring med psykedelsike stoffer og heller ingen kunnskap om dette.
Brukerdosen jeg tok tilsvarer et sted rundt 0,3g.

Jeg ble for å si det mildt sagt "tatt på senga", siste jeg husker klart er at jeg pusta ut røyken og at alt i rommet ble dratt vekk fra meg, de neste 10 minuttene føltes som flere timer/dager/år, tid hadde ikke lenger noen betydning, 1 sekund kunne vært 1 time jeg hadde ikke merket forskjellen.
Ord kan ikke beskrive de tingene jeg opplevde på salvia, så jeg dropper å i det hele tatt prøve meg på en forklaring rundt dette.

Det har nå gått rundt 4 år siden salvia opplevelsen min, har hatt tilgang til salvia mange ganger men har enda ikke følt meg klar for dette igjen.
Personlig så ser jeg at veldig mange rundt meg har sett på salvia som et mildt psykedelisk stoff pga hvor enkelt det er å få tak i, og de har alle sammen blitt "tatt på senga".
Jeg ville kategorisert salvia som et mye sterkere psykedelisk stoff en for eks psilocybin, og vet om mange andre psykonautor som deler samme oppfatning.

Nå vet jeg ikke noe om din alder, men jeg ville sterkt fraråde deg å ta salvia så spontant som det virker som du har planer om å gjøre, og jeg vil også anbefale deg å vente til du er ihvertfall 18-20 år hvis du er under denne alderen.

Hvis du er ute etter en psykedelisk erfaring og dette ikke nødvendigvis trenger å være salvia ville jeg anbefalt deg å prøve ett mildere psykedelisk stoff før du inntar salvia uten at dette skal oppfattes som en oppfordring til å prøve noe i det hele tatt.

Salvia er det rusmidlet jeg sitter igjen med høyest respekt for av alt jeg har erfart hittil, og burde absolutt ikke undervurderes.

Hvis du derimot er fast bestemt på at dette er noe du har lyst til, og føler deg godt nok forberedt så lykke til
Sist endret av Baeocystin; 22. juni 2009 kl. 06:06.