View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Noen som vet noe om disse 30 000 som Jensen påstår er tilbakebetaling av et lån ? Jeg mener vi vet jo at Cappelen hadde nok cash. Er det cash som Jensen angivlig skal ha lånt ut eller er det en bankoverføring ? Synes det begynner å bli litt mye som skurrer i Jensens forklaring. Han nekter for å ha motatt penger så etter det blir lagt frem bevis må han innrømme å ha motatt de 30 tusen. Han nekter for å ha fått klokke av kappelen så må han innrømme at han fikk det men leverte tilbake etter at det blir funnet noen garatibevis og bilder som viser at han har hatt en slik klokke. Deretter har han hele tiden nektet for at cappelen skal ha noe med byggingen av bade å gjøre men så kan cappelen tegne hvordan huset til jensen så ut og så det er tydlig han har vært der Itillegg til at det nå har kommet vitner og regninger og andre bevis som igjen gir Jensen et forklaringsproblem og ikke nok med her visesogså til overfurbruk av penger selv etter at salg av biler og hunder samt betaling for dykke oppdrag og arv er trukket fra...Jensen har også noen meget merkligeog mistenksome bankinnskudd som han ikke har forklaring på . Setter inn 2000 i en bank også 3000 i en annen bka rett etterpå også 4000 i en tredjebank 20 min etter det igjen ... Merkelig oppførsel som jensen ikke klarer å gi noen forklaring på . Og da har jeg enda ikke nevnt tekstmeldingene som skal være såkaldt blomsterspråk ? nevnte jeg at språket her er klin likt det cappelen har brukt når han snakka med andre medsammensvorende. NÅr Jensen påstår at meldingen om "av 100 påmelde møtte kun 90" refererer til datoen 10/9 gir ikke det helt mening for meg . Han forsto ikke hva 100 påmeldte kunne bety så sier han ( Jensen ) at det betyr datoen 9/10 . For meg gir det lite mening og virker lite troverdig. Jensen sliter nå ...