View Single Post
Jeg kjeda meg, så jeg prøvde alkohol på barneskolen. Drakk vel 1,5 liter øl første gang, og var "full".
På ungdomsskolen hadde jeg plutselig kontakt med noen som røyka hasj, det var egentlig et lite sjokk for jeg trodde ikke at det var noen på skolen som gjorde sånt. Men jeg testa det og røyka litt iblandt, var ikke noe spesielt egentlig men etter et par ganger ble det mye bedre.
Prøvde noe som jeg tror var amf en gang i fylla i 9ende, hadde ALDRI gjort det edru og har ikke rørt det siden, angrer på at jeg gjorde det men klarte meg helt fint.

Ville ikke røre noe gatenarkotika fordi mesteparten er utblanda og jeg ville ikke inn i noe sånt miljø, men hadde lyst å teste ecstacy så jeg tenkte at jeg får ta noe som ligner. Så jeg bestilte såkalte Summer Daze som inneholder analoger av MDMA på nett og testa det. Fikk litt intresse for stimulerende euphoriants og ble kjent med en fyr på nett som betalte for et gram mephedrone for meg. Testa det også og hadde det kjempemoro.


Jeg har egentlig aldri gjort mye drygs, alt her er over en tidsperiode på nesten tre år. Nå rører jeg cirka aldri sånt lengre, men drikker en gang iblandt. Syns det er mye bedre å være edru enn å være høy :P
Sist endret av Defqon; 30. september 2008 kl. 20:09.