View Single Post
Sitat av Anderssonfugl93 Vis innlegg
Tanken har slått meg. Jeg er bare litt av en overtenker kan man si så hadde vært alt for mye å tatt til betraktning om jeg skulle utført det. Det ryktes candyflipping gjør selve LSD opplevelsen litt lettere og håndtere så isåfall hadde det kanskje blitt til det. Men føler selv alko,weed og mdma er nok rusmidler får en kveld.
Vis hele sitatet...
Candyflipping er, etter min erfaring, ganske annerledes fra å ta LSD alene. Det er noe med kombinasjonen av begge stoffene som passer så bra sammen. Det er definitivt en lettere opplevelse.

I mine øyne er det vanskelig å se for seg en "utfordrende" candyflip da MDMAen drar en rett til kjærlighet, varme og velvære. Deretter forsterker LSDen følelsene av MDMAen og man ligger der uten en negativ tanke i sikte. Ble personlig helt kognitiv grønnsak da, så ikke planlegg å farte rundt og gjøre masse greier - som å fyre opp fyrverkeri.

Imidlertid så ble det mye mer visuals for min del og jeg kan se for meg at i kombinasjon med ganske sterke følelser, selv gode følelser, kan det være overveldende for noen.