View Single Post
Bruker;-)
Trådstarter
597
Takk the bean, du er så heldig som har en flott dame. Jeg har en dame i kikkerten, men hun er utenfor rekkevidde. Og likevel nær meg. Forbanna greier. Skulle gitt mye for å ha en dame i livet. Ditt svar ga meg en god morgen, takker så meget.

Mormor er en diamant blandt singelsteiner, det er sant...

Flinke dere er som roer ned rusbruket. Jeg har bestkompisen min på avrusning så jeg prøver å kule an litt selv nå for at vi fremdeles kan være ilag uten at han sprekker når han kommer hjem. Han kan ende opp lenge i fengsel om han ikke klarer seg denne gangen.....

Jeg har nå egentlig bare hasjen som mittt rusproblem, men det er ille nok det med alle fordommene og politifrykten som følger med det for mitt tilfelle. Min kompis blir rett og slett plaget av polisen, og jeg slipper bare pga de vet jeg er psykisk syk og ikke bruker tunge stoffer nå. Min hovedkontakt har vært i dialog med politiet ang meg etter de skremte meg uten grunn.

Håper det går bra med oss alle, jeg gleder meg over at hunden er friskere en jeg trodde han kunne være nå. Jeg skal til dyrlegen igjen å høre om hvordan det går om et par uker ca. Den ekstra måneden drylegen "ga" oss er herlig, jeg nyter hvert minutt med Doffen. Og om en uke ca blir valpene født. Jeg gleder meg til å ha hendene fulle m valpetrening og ikke ha tid til å stresse om alt småting uten noe å gjøre. Nå er det morgentur med doffen. Vi går lenger og lenger og jeg har tatt av 5kilo til.

s
Sist endret av saviour; 9. april 2018 kl. 07:32.