View Single Post
Bruker;-)
Trådstarter
597
Hei, takk for hyggelige svar.

Bestekompisen er nå, endelig, på avrusning, jeg er litt alene nå og gruer meg til dyrlegebesøk denne uken for å få vite om hunden faktisk kan leve litt til. Heldigvis har Doffen fått litt nytt liv virker det som og løper så ørene flagrer, så kanskje ventingen fram mot mai blir litt kortere en anntatt. Men kreften sprer seg til lungene nå.

Jeg skriver som regel best og mest når jeg er dårlig, derfor har jeg helst svart andre jeg føler jeg kunne hjelpe litt i det siste. Jeg har vært ganske bra, prøver å nyte siste tiden m Doffen min. Har også gjort alt jeg kunne for å hjelpe min kompis på rett kjøl før avrusning, håper han klarer det.

Så min første hele film på lenge igjen, det har vært en oppgave fordi jeg får angst når det er spennende, og som jeg kanskje nevnte over, pga min autisme regner jeg med, blir jeg for glad når jeg blir veldig glad, det blir for intenst å se film ofte. Så Star Wars, The last jedi, i ti minutter om gangen for å unngå å måtte ta valium for å se. Det var godt å se en god film for en gangs skyld, men jeg vet mange andre mislikte denne filmen.....

Dame har jeg allerede gitt opp egentlig. Jeg har et par jeg liker, men de er lysår fra meg. Egentlig vant med det også, så det er ikke så ille bortsett fra når jeg er skikelig dårlig og føler meg komplett alene. Dårlig er jeg ofte, men i korte perioder akkurat for tiden så det kan håndteres. TUSEN takk til de som bryr seg, skulle ønske jeg kunne si mer. Det humper å går, jeg prøver å være sterk, og forbereder meg på døden som kommer for doffen m å brele han vekk=D

s