View Single Post
Hehe, da var jeg tilbake - og bra å høre at historien er blitt verifisert ad diverse kanaler ;-)

Jeg vet ærlig talt ikke hvor mye jeg fikk i meg. Jeg sa "1-2 g", fordi det ble fortalt til meg. Jeg har svært liten erfaring med 2C-b; og har derfor heller ingen konsepter om dette skulle være feil/for mye. Vil anslå at jeg totalt tok 4 striper 2C-b + noen kapsler MDMA, så kan dere kjeminerder regne selv.

Når det gjelder hva jeg har skrevet, så står jeg 100% for det. Ingenting er overdrevet, alt er sant. Det er mulig det høres veldig rart ut, men come on: Hvorfor skulle jeg lyve om dette på et anonymt forum på internett? Hva gir det meg, å overdrive opplevelsen? Fakta var at det var en fantastisk intens tripp, og jeg ser ikke hva jeg skulle tjene på å overdrive. Cred? På rusmiddel-avdelingen på nFF? Haha, jeg detter nesten av stolen her... Det er som å skryte av å ha scoret mål i en fotball-kamp mot Disimillis ;-)

Forøvrig var det flere nFF-vitner til at jeg plutselig "våknet opp" og skrøt av at jeg nettopp hadde vært i New York med en bil full av damer. Hvis det var den delen av historien som hørtes usannsynlig ut ;-)