View Single Post
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
766
Både og. God heroin er ikke heroin med fentanyl. Sterk heroin er heller ikke heroin med fentanyl.

God heroin er veldig rein heroin.

Er som regel dårlig til middels god heroin som blandes med fentanyl. Veldig få som vil miste kunder så de fleste som gjør det har kanskje selv blitt lurt å fått dårlig dop å blander inn fentanyl. Evtuelt tror de at de er lure og at kundene vil ha mer.

. Vanligvis sovner jeg ikke eller går i bakken av heroin. Er det fentanyl i den pleier jeg å merke det ved at jeg våkner opp på bakken eller i stolen med sprøyten i armen alt fra 20min til 8 timer etter.

Det smeller veldig og sier pang så er man døds stein å pæser ut

Her er det visst nok snakk om veldig rein heroi. Regner med de som har tatt seg bryet her har testet renheten og at det er rein heroin eller mye renere.

I Nederland fikk jeg testet gstekjøpt heroin gratis i Amsterdam for å vite om den var rein.

Test kit for fentanyl burde være tilgjengelig gratis i Norge. Det koster sikkert litt, men kan hjelpe til på OD statistikken. Vet ikke om det finnes men det finnes for så mye annet så rart om det ikke finnes for fentanyl.

De gangene jeg har får med fentanyl har jeg vært misfornøyd og ikke fått den rusen jeg likte. Antakeligvis dårlig dop med litt fentanyl.

Tviler på at de som solgte det visste det. Sikkert skjedd flere ledd tilbake i prosessen.


Kjenner mange andre som nesten har dødd av det. Selv folk som har gått uavbrutt på dop siden 70/80 tallet med små opphold og som tåler alt liksom.


Syntetisk stoff, nei takk.

Kanskje legalisering ikke er så dumt. Sprøyterommet funker vel ganske bra.