View Single Post
Anjohan's Avatar
Trådstarter
266
Sitat av Krokodille Vis innlegg
Haha. Selv om siden deres ser "for[COLOR="Red"]_[/COLOR]jævlig" ut så må du nesten bare innse at det er akkurat samme greia, bare at den er 100 ganger bedre gjennomført. Den har også spillmulighetene som duellering og lignende, og din er desverre en dårlig kopi. Har god kjenskap til Galtvortskolen, takk.
Vis hele sitatet...
Vel, det forklarer både din fiendtlighet og barnslighet... De setter nok pris på at du forsvarer dem, men å si at den er 100 ganger bedre gjennomført er arrogansen som snakker.

Det ironiske med det hele er at jeg fikk vite om Galtvortskolen på PM etter at jeg startet produksjonen av Anjohan.

Nåvel, hvordan kan du si at dette er en dårlig "kopi", når jeg ikke engang er ferdig med spillet, og knapt har jobbet med det i så mye som en måned sammenlagt?

Og den har da aldri hatt en spillmulighet som duellering eller det å kunne lære seg forskjellige trylleformler, trene seg i magi etc., isåfall var det godt skjult. Og som HP fan må du ikke være rene fantasinisten for å komme opp med en Duellklubb, da det allerede er en del av HP-universet!

Og nå som du allerede har gått lei av å høre på meg og innsett at mitt spill er, og vil bli, noe langt mer avansert og annerledes enn Galtvortskolen, kan jeg be deg fint og pyntelig om å forlate denne tråden og gå tilbake til dine elskede på GaltvortSkolen.

Da er en splitter ny funksjon ready2go:

- Fred & Franks EO

Test den ut, og om det skulle være bug, rappis - altså rapporter!
Sist endret av Anjohan; 10. mars 2011 kl. 23:23.