Tråd: DMT-tråden
View Single Post
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
812
Hei.

I det siste har jeg fått skikkelig sansen for både dmt og changa, har ikke fått breakthrough ennå, men tror det er mest fordi jeg har vært pysete på doseringene.

Men i dag så drømte jeg jeg delte omlag 100mg dmt i 3 trekk, jeg var fast bestemt på breakthrough og stupte de på bøtta.
Jeg har drømt flere ganger at jeg har spist flere 10 talls gram med hasj eller spist flere lapper med syre uten å bli rusa i drømmer, men nå når jeg røyket dmt i drømmen så ble jeg faktisk rusa!

Lager en mini rapport her av hvordan det hele forgikk.
Jeg tok først et trekk på bøtta, holdt det så lenge jeg klarte mens jeg fylte opp et til og så kom suselyden å jeg ble litt svimmel, men jeg klarer å trekke opp en til bøtte å stupe den, holder røyken og rommet begynner å bli litt kantete med en slags neon glow, det er egentlig veldig sært hvor tegneserie aktiv ting blir, men jeg fyller pipa å klarer så vidt å treffe bøtta når jeg skal fyre opp og gjør det hele veldig fort for det er så vanskelig å se og skjønne hva jeg gjør, men jeg får i meg trekket og legger meg ned på en madrass i stua og lukker øynene, det som skjer nå ga meg tidenes mindfuck, ett øyeblikk etter at jeg legger med ned i drømmen så våkner opp i senga på rommet mitt, med en veldig god følelse av "welcome to the matrix".

Er det noen andre som har røyket dmt i drømmer?
Googlet litt rundt det og McKenna sier at etter du har røyket dmt og fått skikkelig funk på det i det virkelige liv så funker dmt like godt i drømmene, og vis du har grei kontroll på drømmene dine så kan du vist trippe badass.

Jeg har heller lite kontroll over drømmene mine, noen ganger har jeg litt kontroll, men for det meste er det som å være med i en film, men jeg har begynt å huske drømmene veldig klart, noe jeg ikke har gjort på mange år så det er litt rart å drømme igjen, eller ihvertfall huske at man drømmer.

Edit: Ser nå i drømmedagboka at det 3 måneder siden sist jeg kunne huske en drøm like klart.
Sist endret av Trollanon; 2. juni 2015 kl. 15:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.