View Single Post
Sitat av liasis Vis innlegg
Når alt man har gjort er å installere en ferdig template og slengt på en haug annonser anser vi ikke dette som egenprodusert arbeid. Vi anser det som fisking etter klikk for å booste sin egen Google Analytics, gjerne med formål om å selge annonser.

ps: forumet legger til rel="nofollow" på utgående lenker. Å poste prosjektene sine her for å utnytte forumets pagerank til SEO har altså null virkning

ps 2: Minst 2 administratorer på forumet, undertegnede inkludert, har omtrent null hår
Vis hele sitatet...
Ja, templaten er en du kan få kjøpt. Stemmer det. Men alt innholdet, en del hundre spørsmål, er egenprodusert. De fleste sider på nettet i dag er ferdige themes som benyttes til å publisere eget innhold. Se for eksempel på alle blogger og eventuelt alle nettbutikker.

Beklager hvis det virket som fisking, og at det er rel="nofollow" er jo helt vanlig på et forum. Dette er over hodet ikke noe eget på dette forumet. Så SEO er heller ikke noe jeg har prøvd å utnytte.

Og hvorfor ble det ikke fjernet før det ble kommentert da? Og det andre innlegget, hvorfor ble ikke det slettet tidligere da? Det var vel ikke helt ulikt det siste?

Min tanke var i utgangspunktet å få tilbakemeldinger fra et yngre publikum. Jeg har alltid trodd at publikumet på Freak.no har vært yngre enn i de fora jeg vanker. Men hvis de ikke har hår, så er de nok vel unge til å være min målgruppe.

God helg!

Ser at det har blitt fjernet to kommentarer også fra denne tråden. Ikke bare min, også en annens.
Sist endret av nettmann; 4. november 2016 kl. 14:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.