View Single Post
Jeg har røyket jevnt et par ganger i måneden i ca 7 år nå, og har sjeldent hatt dårlige turer, men dem siste fire-fem gangene har turene mine sugd balle(!)

Jeg røyker til vanlig brunt, men etter mer tilgang på grønt, så har det blitt røyket grønt siste året.

Jeg sliter en del med helse/panikkangst, og har brukt Atarax siste 2 årene.
Siste settingene har vært helt perfekte, slik som jeg liker det. Jeg lager meg god mat, finner en artig film, og prøver å bare slappe helt av i godstolen for meg selv.

Jeg røyker kanskje en halv 0,3, og tar siste rest etterhvert, og aldri hatt noe problem med det, forutenom nå. Dessverre så har siste gangene jeg har kjøpt cannabis vært rett og slett jævlige, eller helt forjævlige. Jeg kommer ikke i noe godstemning, og får lett panikkanfall i stigende rus.

Angående sinnsstemning, så har den vært bra, men noe vaiende dem siste to gangene da jeg føler at jeg kan forvente en dårlig rus. Siste gangen jeg prøvde meg var i går, og da tok jeg kun to trekk av en kompis, bare for å føle hvordan det hadde gått, og det hadde ikke vært bra om jeg haddde røyket normalt.

Det er lenge siden jeg har prøvd å røyke brunt, kanskje det vil gi meg en mer komfortabel rus, som jeg er vandt med? Eller er det bare å legge det på hylla, og gi opp røykingen? Eller bare ta en lengre pause?