View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Alge Vis innlegg
Ketamin er kanskje det eneste dopet jeg anbefaler å bare gønne skikkelig på med om man først skal ta. I trygge omgivelser osv selvfølgelig, men personlig må jeg liksom over "kneika" for at jeg skal nyte det. Full tripp, gjerne K-hole syns jeg er mye mindre skummelt og behagelig enn å være stuck i ett mellomstadie der alt bare er rart og de-realisert. Føler også det skal litt til å få seg selv til å snorte nok til å få en skikkelig tripp om man bare driver å små bumper litt og litt. Kickstart det med en liner som er så stor at du blir små redd bare av å se på den

Husk, det er min personlige erfaring med stoffet og forstå at din egen erfaring kan bli helt opp ned fra min. Når det er sagt så er ketamin ett veldig fysisk trygt stoff
Vis hele sitatet...
Ja, burde ha nevnt at i likhet med trådstarter er jeg på utprøvningsnivå ennå og dette fungerte for meg for å overvinne førstegangsfrykten og få en feeling for det før man prøver å se hvor langt det kan tas. Fryktet ikke for mitt fysiske ve og vel, er enig i at det virker temmelig trygt ved alt under ekstrembrukernivåer og ikke noe å tenke på, kjente bare på den frykten jeg tror alle som har gjort seg erfaringer med hvor underlige ting kan bli føler på før de inntar de underligste ting for første gang.

Det er ikke utenkelig at TS sitter med nøyaktig samme produkt som meg, og uten toleranse vil 90-130 inntatt i løpet av 10-15 minutter etter ovennevnte metode være nok til å gi i hvert fall meg noen evigheter på å bestemme meg for at dette stoffet er uhyre interessant og verdig fremtidige undersøkelser, forutsatt at tiden begynner å bevege seg igjen, fortrinnsvis fremover.