View Single Post
Jeg er fortiden veldig interessert i dette med personlighetsfortyrrelser å har lest en god del om dette.

Til spørsmålene

Hva type personlighetsforstyrrelse har du?

Hvordan er det å leve me dette?

Legger folk rundt merke til at du er litt "Annerledes" pga dette?

kan du fortelle litt om ditt daglige liv?

Hvordan er vennekretsen din? vett noen av vennene dine at du har disse problemene?


Min historie å erfaring fra en slik person:

Denne personen virket veldig sjarmerende ved starten og ikke minst veldig flørten mot meg, da jeg kom nærmere innpå denne personen la jeg fort merke til at noe ikke stemte som f.eks at personen hadde en tendens til å lyve å lyve akoratt som å prate til en slags "robot" som var programmert til å lyve, hadde også en tendens til å prøve å manipulere meg med sexbilder

Da jeg tog denne personen i å lyve så begynte han/hun å lyve enda mer å dikte opp helt syke historier som at hun/han hadde diabetes, skulle operes i hjerte å holde kunstig i live og at han/hun hadde hatt kreft i ung alder osv.. helt merkelig..jeg visste til slutt ikke hva som var sant eller løgn! Personen var også alkoholiker men nevnte aldri dette til meg før eg begynte å forstå dette selv.

Personen hadde også forhold til veldig mange personer, akoratt som ukontrollert sex eller veldig avhenging av sex da de va dette de meste gikk i da vi møtest.

Snakket om hvordan han/hun ville gifte seg med meg å hvor spesielt dette var mellom oss. Mens bak ryggen min hadde personen flere forhold med andre som han/hun sikkert sa akoratt de samme til

Jeg mistenker at denne personen sleit med dramatisk personlighetsfortyrrelse men blir jo bare spekulasjoner ifra min side.. viss dette i det helle tatt høres ut som en personlighetsforstyrrelse?

Ti slutt: Beklager litt rotete innlegg da jeg har en tendens til å skrive i farten!

Gleder meg til å høre mer om dette! :-)