View Single Post
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Hvis mengden hver dag fast har vært 3x50mg (Depo i ny og ne) så vil det her gå helt fint altså. Du vil få svake influensa symptomer og kanskje være varm\kald og svette. Mulig en dag eller to med løs mage. Men så vil det gå gradvis bedre ganske raskt, slapp og gidde-løs kan vare en stund. Det hjelper å presse seg ut på en liten tur i frisk luft da. Kan ljuge på deg influensa for gubben, er jo ganske likt.

Om du er helt bestemt på å slutte da? Gå fast mengde Tramadol i lang tid synes jeg også er vanskelig, kommer til et punkt der man har utviklet toleranse også må man øke litt for å føle seg "normal". Det er hvert fall min erfaring og jeg har brukt alt for mye Tramadol de siste 10 årene i forbindelse med diverse skader. Drar du til legen så får du helt sikkert hjelp, men plutselig er du tilbake med en avtale om bare 2 om dagen også har du samme problemet igjen om en måned eller 2

Ekstra tips ved slutt på tramadol er å bytte over til Paralgin Forte i noen dager. Så går man av ssri i noen dager for seg selv før man går av codein, så man slipper begge samtidig.